Audi A4

Nekada je za ljude sa ovih prostora pojam automobila bio VW Golf, a za one baš uspešne, Audi 80. Upravo je taj model nemačkog proizvođača direktni predak najnovije, devete, generacije Audi A4, koja za osnovu ima MLB platformu VW grupe. U proređenju sa prethodnom generacijom A4, nova je porasla po sve tri dimenzije i sada je ovaj Audi, verovatno jedan od najvećih automobila u tržištnom D segmetu

A4

Kod Audija je dizajn na prvom mestu svrsishodan, odnosno ima praktičnu primenu. To možda najbolje ilustruju podaci da novi A4 ima rekordno nizak koeficijent otpora vazduha Cd 0.23, a da pritom raspolaže prtljažnikom zapremine 480 litara.
Kada je dizajn u pitanju, na kraju mogu samo da konstatujem da je novi A4 trenutno jedan od najlepših modela u segmentu. Ako neko želi upadljiviji automobil, to je drugo, ali moraće baš da se potrudi da pronađe lepši i elegantniji.

Ne i u Audiju, jer digitalna instrument tabla, na prvi pogled, ne može da se razlikuje od analogne. Pritiskom na prekidač na obruču upravljača aktivira se drugi mod, kada dva analogna instrumenta postaju manja, a između njih se povećava prostor za saopštavanje drugih informacija, poput uputstava sistema za navigaciju.

Trenutno najtraženiji je 3.0 TDI quattro tiptronic S line kojeg pokreće V6 turbo dizel od 2.967 ccm i 272 KS, sa čitavih 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Novi A4 u ovoj verziji do “stotke” stiže za 5,3 sekunde, maksimalna brzina mu je elektronski ograničena na 250 km/h.

2 mišljenja na „Audi A4

  1. Povratni ping: AUDI istorijat – AUDI

  2. Povratni ping: Audi S5 V6 3.0 – AUDI

Postavi komentar